2024-03-07 20:40:53

Marketinške aktivnosti

Uoči nadolazeće turističke sezone, objavljujemo digitalne sadržaje nastavnog predmeta Marketing za minimalno 10 nastavnih sati.

Izradila: Magda Barišić

U prilogu je serija prezentacija koje istražuju različite aspekte marketinških aktivnosti u promociji tradicionalnih jela i vinskih sorti Dalmacije.
Teme poput brendiranja, ekološke proizvodnje i gastro destinacija, otkrivaju kako lokalna kultura i tradicija oblikuju gastronomsku ponudu.
Svaka prezentacija donosi korisne ishode, praktične primjere, kviz i radionicu, pružajući uvid u strategije promocije gastronomskih proizvoda. 

                              

Međupredmetne teme:

UPORABA INFORMACIJSKE I KOMUNIKACIJSKE TEHNOLOGIJE

ikt D.5.1. Učenik svrsishodno primjenjuje vrlo različite metode za razvoj kreativnosti kombinirajući stvarno i virtualno okružje.

ikt D.5.3. Učenik samostalno ili u suradnji s kolegama predočava, stvara i dijeli nove ideje i uratke s pomoću IKT-a.

OSOBNI I SOCIJALNI RAZVOJ

osr. A.5.1. Razvija sliku o sebi.

osr. A.5.3. Razvija svoje potencijale.

osr. B.5.2. Suradnički uči i radi u timu.

osr. C.5.4. Analizira vrijednosti svog kulturnog nasljeđa u odnosu na multikulturalni svijet.

PODUZETNIŠTVO

pod A.5.1. Primjenjuje inovativna i kreativna rješenja.

pod B.5.3. Prepoznaje važnost odgovornoga poduzetništva za rast i razvoj pojedinca i zajednice.

Izvođenje:

Predstavljanje svake teme kroz prezentacije

Provođenje kvizova za provjeru znanja nakon svake prezentacije

Održavanje radionica za praktičnu primjenu naučenog gradiva

Proširivanje znanja:

Rasprava o svakoj temi nakon prezentacija i kvizova

Dodatne aktivnosti poput istraživanja ili projekata vezanih uz teme

Povezivanje s stvarnim primjerima i terenskim posjetima ako je moguće

Ovako strukturiran sadržaj omogućit će dublje razumijevanje tema i interaktivno učenje kroz kvizove i radionice.

https://wakelet.com/wake/8fRo2oHPyCgcEB738pZwE

 

                                    

 

 


Trgovačka škola Split