2025-02-13 20:06:00

IGRIFIKACIJA U PODUZETNIŠTVU

Dijeljenje ljubavi prema učenju, podučavanju i inovacijama

Primjer dobre prakse inovativnih metoda poučavanja

Dan digitalnog učenja (Digital Learning Day) obilježava se 13. veljače 2025. Inicijativa je potekla od američkog udruženja The Alliance for Excellent Education (All4Ed) 2012. godine i brzo se proširila svijetom.

Dan digitalnog učenja ističe inovativne načine na koje nastavnici i učenici svakodnevno koriste digitalne alate za poboljšanje obrazovanja i poticanje kreativnosti!

 

Dan digitalnog učenja promovira uporabu digitalnih tehnologija u procesu učenja i pruža priliku svim nastavnicima da istaknu svoje primjere izvrsne i inovativne nastavne prakse koja koristi digitalne alate u procesu učenja. Digitalna tehnologija nas povezuje i transformira obrazovanje.

#DLDay  mrežno je slavlje na kojem nastavnici dijele sjajne ideje i priče o uspjehu te putem društvenih mreža i unutar vlastitih škola i zajednica, demonstriraju kako digitalno učenje potiče ljubav prema učenju.

Digitalno učenje omogućava kvalitetniju nastavu, pristup interaktivnim materijalima, povratnu informaciju u realnom vremenu i mogućnost učenja neovisno o prostornim i vremenskim ograničenjima. Sve informacije o Danu digitalnog učenja mogu se pronaći na službenoj stranici https://all4ed.org/digital-learning-day/.

Igrifikacijom u nastavi učenici Komercijalno-trgovačke škole Split s mentoricom Marijom Istenić 13. veljače 2025. obilježili su Dan digitalnog učenja radionicom “Igrifikacija u Poduzetništvu”.

Digitalne igre pomažu učenju, vježbanju te stjecanju novih vještina te motiviraju učenike da teže k još boljim rezultatima.

Igrifikacijom u nastavi želi se utjecati na aktivnosti i motivaciju učenika kako bi učenje za učenike predstavljalo ugodan proces i potaknulo ih na stjecanje novih znanja.

Aktivnosti, ishodi i radovi učenika:

 

 

Trgovačka škola Split