2025-01-07 10:46:59 Better Man- Umjetna inteligencija i The English Club, korelacija nastavnih sadržaja Primjer dobre prakse inovativnih metoda poučavanja Pripremile: Ivana Prezzi, Romana Rodin i Magda Barišić Datum: 14.01.2025. Opis događaja: Učenici će 14. siječnja 2025. u Joker Cinestaru sudjelovati u projekciji biografskog mjuzikla Better Man, režiranog od strane Michaela Graceyja. Film prati život britanskog pop pjevača Robbieja Williamsa, pri čemu je njegov lik prikazan kao antropomorfni čimpanza kreiran pomoću UI (umjetne inteligencije) odnosno CGI (computer generated imagery) tehnologije. U izvedbi sudjeluje Jonno Davies (motion capture i glas), dok su glasovno uključeni i sam Robbie Williams te Davies. Film je premijerno prikazan na Telluride Film Festivalu 2024., a nakon toga je postigao pozitivne recenzije kritičara. Projekcija filma nudi učenicima priliku za analizu i raspravu o:
Nastavni predmet: Umjetna inteligencija - od koncepta do primjene Nastavni sadržaji: Donošenje informiranih odluka o korištenju tehnologije Rizici i potencijali umjetne inteligencijeIshodi: Donositi informirane odluke o korištenju tehnologije s obzirom na moralne i etičke principe. Razvijati sposobnost argumentacije i sučeljavanja različitih stajališta. Istražiti rizike i izazove u korištenju umjetne inteligencije. Razvijati svijest o potencijalnim opasnostima i prednostima digitalne tehnologije.Izvannastavna aktivnost: The English Club Tema: Ishodi: Razvijati sposobnost analize i interpretacije umjetničkih djela na engleskom jeziku. Proširiti vokabular i jezične kompetencije kroz razumijevanje konteksta. Povezati kulturološke i umjetničke teme s aktualnim tehnologijama i njihovom primjenom.
Plan aktivnosti: Uvodna aktivnost (30 minuta): Diskusija u razredu o očekivanjima od filma. Uvod u temu primjene umjetne inteligencije u industriji zabave. Projekcija filma (120 minuta): Gledanje mjuzikla Better Man. Završna rasprava i refleksija (30 minuta): Rasprava o etičkim i tehnološkim aspektima prikazanima u filmu. Analiza umjetničkih elemenata filma s jezične i kulturološke perspektive. Zaključci o potencijalima i rizicima korištenja AI tehnologije.Ciljevi korelacije: Omogućiti učenicima interdisciplinarni pristup razumijevanju umjetne inteligencije kroz umjetničke i kulturološke aspekte. Razviti svijest o ulozi digitalnih tehnologija u svakodnevnom životu, zabavi i kulturi. Poticati kritičko mišljenje i argumentaciju o moralnim, etičkim i tehnološkim temama. Osigurati praktičnu primjenu engleskog jezika kroz analiziranje audiovizualnih sadržaja.
|
Trgovačka škola Split |